varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Snigel och sten citat. och lite så.

Kategori: life

Ieftermiddag har jag och min bror rivit hus och tagot bort stenar. Då har vi stött på många faror. Tex. sniglar och stenar. Men när man möter faror ska man skämta bort dem. Det är vad vi gjorde. Så här kommer några finfina citat från min eftermiddag.
"Aaaaahhh, massor av sniglar! De bara kryllar av dem!!"
Jag när jag hittade sniglar under huset vi rev... Kanske ska tilllägga att jag har GROV snigel-fobi.
"Det är två stycken. Inte massor."
Min bror när han tittade där det eligt mig kryllade av sniglar.
"Där flög de elaka sniglarna sin kos."
Min bror när han hade slängt iväg dem.
"Now I will go get a motorsåg and do a motersågmassaker on tha motherfuckers."
Min bror när vi hittat en tredje snigel. Han kom tillbaka med en rostig fogsvans. Som han PETADE upp sniglen på och kastade han iväg den. Motersågsmasaker var kanske att överdriva. ;)
"Denna satt stenhårt."
Jag om en sten som jag hållit på att gräva upp i ca 20 min.
"Varför ger du dig på berg när du är en småsten?"
Min bror när han på ca 20 sek fick upp stenen som jag kämpat med i evigheter.
"Du är lika rolig som en sten."
Jag till min bror när när han sa att jag var en små sten.
"Du är en anabol bäbis."
Min bror när jag hade släpat runt stenar i trädgården bara för att visa att jag kunde. *vinnarskalle*
"Nu dricker jag upp din dricka, bara för att du är en anabol bäbis."
Ja, hur tänkte han där?? All dricka till de anabola bäbisarna!!!
Ja, vi flummade mer. Men jag vill inte att ni ska få höra exsakt hur dålig humor vi har. Det skulle bli pinsamt. Men jaa, hoppas ni överlevde tråkigheten.
Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: