varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Det är vår tur nu, av RFSL

Kategori: transsnack

I torstas gick jag in på Bokia och frågade efter "Det är vår tur nu" av RFSL, en bok som att vara ung trans i en tvåkönsvärld. Egentligen måste man beställa den på deras hemsida som jag länkar här boken | Det är vår tur nu!, men jag kan inte göra det för då måste jag få mina föräldrar att gå med på det, behöver använda deras kort osv, och det hade dom inte gjort... Men iallafall såhar jag fråget där innan och då har de bara sagt att de inte har den och inte kunnat ta hem den heller, men nu så sa killen som var där att de inte hade den och att deras leveratörer inte hade den heller, men att han kunde beställa den från hemsidan till mig om jag bara kom och hämtade den på tors:)) Jag blev lite smått överlycklig, så nu hoppas jag bara att han har kommigt ihåg det också;)
Mamma har föresten blivut lite skum sen jag "kom ut".. Hon är lite spänd och poängterar hele tiden att jag "är" tjej, säger typ ni tjejer, gumman osv, samtidigt som hon är extra snäll och har köpt semlor till mig och så.. Men jag antar att jag får ge henne lite tid, haha. Ha en go lördag allihopa! hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: