varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Teater och komma ut för Mammsen:)

Kategori: transsnack

Tja!
Har varit på teater idag:) Alltså spelat teater, inte tittat. Jag vet inte om jag har skrivit det, men jag går ju på teater en gng/vecka. Det är jättekul och jag har nog den bästa gruppen man kan ha, vi är tighta, och det är verkligen som en extra familj<3 Vet att det låter klyschigt, men det är faktiskt så! Vi stöttar varandra och ställer upp och vi kan snacka om allt. Jag kom ut för TeaterGruppen idag och alla tog det JÄTTEBRA:D Blev så peppad att fortsätta komma ut nu. Så därför bestämde jag mig att komma ut för mamma oxå ikväll. Hon är inte hemma just nu, men jag ska fixa te när hon kommer hem och försöka få fram det på ett gulligt sätt.. haha. Känner mig neeervös just nu, men jag ska försöka att överleva:D Håll tummarna:) Kramisar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: