varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Rolig dag:))

Kategori:

Tja! Idag har jag och två kompisar varit och badat och vi hade jätte kul, förrutom att vi hoppade ner i en pool, utan att tänka på att det inte var några andra i poolen.. Efter att tag ropade en tjej till oss att någon hade spytt i poolen och att vi kanske skulle gå upp?? Gissa om det blev fart på oss?! Ush, fifaan va räligt det va..
Det känns lite skumt att gå runt i bikini, det skriker ju "tjej" omkring en när man är klädd så... Men jag tror inte att jag tycker att det är så farligt som många andra trans-personer gör, men lite jobbigt är det ju. Men jag försöker att tänka att INGEN annan bryr sig, och att det bara känns skumt för mig. Det brukar gå bra då:) Men något jag inte fattar är att badhus, gym och sådanna ställen bara har könsbestämda omklädningsrum, borde dom inte ha några sånna där små ni vet, som man bara är en i och som inte är bestämda efter kille/tjej? Det är väll inte bara jag som vill ha sånna heller, det borde väll finnas rätt månge som inte vill byta om / duscha med andra av olika skäl? Det finns kanske sånna omklädningsrum någonstans, men iaf inte där jag bor.. Aja, änsålänge går det bra för mig iaf och lite är det värt, jag älskar att bada:D Hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: