varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Upptäckter

Kategori: transsnack

Nu under teaterlägret har jag upptäckt en sak; min röst är ljus. Typ jätteljus. Jag har alltid trott eller haft för mig eller något att min röst har varit mörk, eller iaf INTE LJUS. Jag fick i tisdags reda på att så inte var fallet. Vi spelade in radioteater, och var i studio och så, ascoolt! Jag spelade kille (såklart, tror aldrig att jag har fått roll som tjej, haha) och spelade in och höll på, men när vi var klara sa studiokillen typ; "bra, jag tror inte att vi behöver redigera så mycket, men din röst var alldeles för ljus *pekar på mig*, för att vara kille. Men jag tror nog att det går att fixa." JAHA TACK FÖR ATT DU KROSSADE MINA FINA TANKAR OM ATT HA EN MÖRK OCH FIN RÖST BITCH. Det var flera andra personer med tjejröst som spelade killar, men deras röster var tillräckligt mörka. Men aja, jag tänker försöka att fortsätta att leva i min fina illusion, trots allt. Idag spelade vi upp, och efteråt kom det fram en helt okännd tjej till mig och sa att jag var jätteduktig, spelade bra, och att hon hade svårt att säga om jag var kille eller tjej. Hon hade suttit och funderat på det hela tiden haha. Men jag blev iaf jätteglad och det tog nästan bort min bitterhet över rösten, mahaha. :P Imorgon är sista dagen på lägret, och det är såå trist. Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: