varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Allmän skit om allt och inget

Kategori: life

Tja tja bloggeeen:**<3 Haha, bara skoja, men hej:P
Mitt liv rullar på som alltid, men jut nu har jag mer fullt upp än jag brukar, och det är ju alltid kul. Det ända som har hänt  som kanske kan vara lite småkul, hände på spanskan i måndags tror jag. Vi jobbade med att skriva en uppsatts om Evita och blablabla. Iaf kom några av mina "ytligare" kompisar på att skriva att hon gillade sean banan och lite andra saker som det tyckte var jätteroliga, och det störde ju såklart inte mig, men sen sa de att haha, vi skriver att hon egentligen var kille bara hade opererat sig, vissa gör ju det, HAHA. Jag sa att man kanske inte skulle skämta om det för att det är ju inte något man bara gör för att det är kul, utan för att man är född i fel kropp, att någon kanske känner sig kränkt. Då fick jag höra att ganska många faktiskt gör det bara för att de vill prova något nytt, och man har väll för fan inte ångest över något sånnt?! Jag undrade då om de visste att man var tvungen att göra långa utredningar, real life experience och att man med säkerhet inte gjorde det för skojs skull. Det uppstod en vääldigt pinsam tystnad och sen dess har de hållit sig borta, hehe, men jag är ändå glad att jag sa ifrån:)
Ha det gutt!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: