varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Aktiv och glad.

Kategori: life

Hej!
Idag har jag varit speedad, och det är ju alltid gött. Jag har, imorse, tagit bussen till stan och haft en socialträning med hundklubben. Tiffany (vovven) är sjuk just nu, men jag fick ju snällt åka med ändå med tanke på att jag är ledaren, haha. Sen gick jag och köpte ett par ascoola shorts. När jag kom hem städade jag hela huset (inkl mitt rum) och sedan bilen på insidan. Jag har ingen aning om varifrån jag fick denna energin, men den är så välkommen så. Nu hoppas jag bara att den håller i sig!:)
Har inte fått tillbaka ångestatackerna, och jag hoppas verkligen att dom håller sig borta!
Imorgon är det morsdag och jag ska fira min mamma. Hade tänkt lyxfrukost och lite almänn service. ;)
Ha det gött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: