varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Seghet, antidepp, ursäkter och fel kännslor.

Kategori: life

Tjainare.
Jag var på UM förra veckan och vi snackade i typ en timme, om jävligt många saker. Svåra saker. Vi pratade om skolan, att jag MÅSTE sluta skolka. Göra läxor och sånnt väntar vi med att ta itu med, men jag ska försöka hänga med på lektionerna. Hon undrade om jag hade kännt mig bekväm med att hon anmälde mig min familj till socialen, för att försöka få en kontaktfamilj åt mig. Jag ville INTE. På vissa sätt hade det varit skönt, men nej. Då ville hon att jag skulle till BUP (barn-ungdomms-psyk) för att "fixa upp saker med min familj och mig själv", men jag väntar med det också. Efter sommaren ska jag ändå dit för att börja på utredning, och då kommer allt att komma upp ändå. Hon undrade om jag hade kunnat tänka mig att börja med antidepp, hn trodde att jag skulle må bra av det, men jag tror jag klarar mig. Dessutom hade jag behövt dra till BUP då också=mamma och pappa får reda på allt. Men  höst så blir det väll det också antar jag. Då kommer allting komma samtidigt, men på något sätt ska det bli skönnt att det händer saker.
Som ni märkt så skriver jag inte så regelbundet här, men det blir nog bättre, det också. Ha det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: