varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Remiss √

Kategori: remiss

Nu har jag äntligen berättat om att jag kommer att skickas till sexolog för mamma (även om jag mer sa det som "öhh ja, jag har nog glömt att säga att bup kommer att skicka mig till ett ställe i Lund i vår. nu vet du det höhö"). Han sa typ bara, jaha okej, gör det då. Så jag är nöjd. Min handledare på bup skulle ha ringt mig idag, men missade det, så jag rigde och frågade och hennes sekreterare skulle påminna henne imorgon. Sen är jag ÄNTLIGEN vidare. 
En annan positiv sak är att jag blev tillsagd att jag var på en tjejtoa här om dagen, jag blev mycket glad (konstig sak att bli glad över kanske...) och sa att jag går på vilken toa jag vill. :D

Kommentarer

  • hilde säger:

    GRYMT!
    ärligt, helt, helt underbart.

    2012-11-19 | 20:20:05
  • Elias säger:

    Haha, ja man blir lika förvånad och glad varje gång folk säger att man gått till fel toa. Numera går jag inte på tjejernas alls ;-)

    Svar: Jag ska sluta med det också. ;)
    Alex

    2012-11-19 | 22:27:57

Kommentera inlägget här: