varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

TJEJ

Kategori: life

Helt ärligt, idag tror jag att folk har varit ute efter att irritera mig. Eller, antagligen inte medvetet, men det blir ju så. Jag har blivit kallad tjejen av lärare, av teaterledare, fått kommentaren "vilken fin tjej du verkar vara", och nu sist så kom vår granne och skulle hämta sin hund (tik) hos oss, bara jag och mamma och vår hund (tik) hemma, och han kommer in och utbrister " men OOJ va många tjejer, bara en massa tjejer, jag har aldrig sett så många samtidigt tror jag!" (Ja, han sa ordet tjej så många gånger, och ja, han är otroligt irriterande). Då gick jag.
Om någon mer får för sig att kalla mig tjej ikväll så kommer denne att få en smäll på käften. Tack för att jag fick klaga av mig lite.

Kommentarer

  • Elias säger:

    Varsegod ;-)

    Svar: Tack tack! ;)
    Alex

    2012-11-23 | 02:20:47

Kommentera inlägget här: