varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Torka aldrig tårar utan handskar.

Kategori: tips

Såg precis torka aldrig tårar utan handskar, sjukt gripande. Om ni inte har sett den, så gå in på svtplay och kolla. Kan säga att det var nääära att jag slog sönder mitt rykte om att aldrig gråta när jag ser på film/tv, höhöh.
 
Var och tog den sista gardacilsprutan (vet dock inte om det stavas så) mot livmoderhalscancer, och sjuksköterskan passade på att mäta och väga mig. Jag har inte blivit mycket längre sedan sist, men gått upp lite i vikt. Om detta säger sjuksköterskan; det är braaa, det ska man göra när man håller på att bli kvinna. Du märker väll det, att du snart är en kvinna?
Jag svarade något i stil med att jo, det märker man väll. 
Jag blev så irriterad, jag vet att hen intemenade något illa, snarare tvärtom, men det var inte så jag tog det. Alls. Usch.

Kommentarer

  • Elias säger:

    Ja usch. Kan riktigt känna den äckliga känslan av att få höra det där. Fy fan.

    Svar: Usch ja. Och vad ska man säga liksom, känns onödigt att stå och förklara allt för henne, även om jag kanske borde, för att hjälpa andra i samma situation.
    Alex

    2012-10-16 | 17:58:06
  • Tomáh säger:

    det ingick inte i hens jobb att säga så!
    du håller kanske på att bli en kvinna på utsidan, men en kvinnokropp är inte en kvinnokropp då det inte är en kvinna i...
    :-)

    Svar: Nej precis! Kram
    Alex

    2012-10-16 | 20:55:10
    Bloggadress: http://mrklila.blogg.se/

Kommentera inlägget här: