varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

HELLYEAH!

Kategori: Utredningen.

Fan vad jag är glad, lättad och nervös. Torsdagen den 6/8 kommer min remiss till bup att skickas. Jag ska till UM på eftermidagen och läsa igenom och fixa lite på remissen tillsamans med min psykolog där, och sedan skickar vi den. Dom får den på fredagen eller måndagen och kommer att gå igenom alla remisser på tisdag. Antagligen kommer jag att få ett telefonsamtal redan på onsdagen, eller tom på tisdagseftermidagen. Sen bokar vi tid och allt är igång. 
Och det bästa av allt -mina föräldrar kommer inte att bli kontaktade, eller jo, men inte i början av utredningen iaf. Det är sjukt bra, jag hade antagligen inte kunnat börja förren jag var 18 annars, och jag väntar fan inte i 3.5 år. 
Jag är ännu gadare än jag trodde att jag skulle bli, nästa lite lycklig. Men jagfår inte glömma att jag inte har börjat än. Det är många hinder kvar, och mycket som kan gå fel. Men vad kan jag göra? Inte mycket, bara vara ärlig och bestämd. Detta SKA gå. 

Kommentarer

  • hilde säger:

    men ååh, vad glar jag blir! hoppas nu allt går vägen, verkligen. jag kan inte göra annat än önska dig lycka till, det är ju bara du som kan klara det här nu. ingen annan. puss

    Svar: Tack! Puss.
    Alex

    2012-08-28 | 21:03:57
  • Elias säger:

    you rock =D

    Svar: Tack!:D
    Alex

    2012-09-02 | 21:12:04

Kommentera inlägget här: