varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

London! :D

Kategori: life

Det gick bra på min systers födelsedag faktiskt (skrev om det i förra inlägget).
En liten kille som var där (tre år kanske?) envisades med att kalla mig honom och han trots att alla sa till honom att han sa "fel". Jag blev glad, och byggde till och med lego med honom en liten stund som tack, haha (inte för att han fattade varför jag plötsligt brydde mig om honom..).
Jag skulle ju ha gett min bror komma-ut-brevet innan januaris slut, men jag väntar med det. Det är inte så att jag har ångrat mig eller så, brevet är dessutom klart och utskrivet, men han blev pappa inatt, så jag tror att han har lite annat att tänka på nu…
Men imorgon åker jag till London och stannar till på måndag, och jag har lovat mig själv att verkligen bara ha roligt, inte tänka för mycket, inte oroa mig för allt. Jag behöver det, och jag tror att det kommer vara bra för mig.

Kommentarer

  • Muerjie säger:

    :-) yey! skriver till dig på tisdag då :) enjoy!

    Svar: (y)
    Alex

    2013-01-27 | 23:30:00
    Bloggadress: http://mrklila.blogg.se/

Kommentera inlägget här: