varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Fast för mig som man....

Kategori:

*diskution med min pappa angående "nyheten" att killarna på något tågbolag har på sig kjol, äro kortbyxor är förbjudna*
Jag -Men vad dumt att de får ha kjol men inte kortbyxor om kjol gör det svårare fär dem att jobba.
Han -Ja, men det värsta är ju att de får ha på sig kjol när de är killar. Det är ju inte så kul.
Jag -Fast jag hade inte heller gillat kjol, men ibland får man göra saker man inte gillar.
Han -Ja, men för mig som man hade det inte fungerat alls. 
Suck. 
 

Kommentarer

  • Intersexorwhat säger:

    Snacka om att tro att alla som har en viss egenskap som är lika med en själv tycker likadant som en själv. Som om jag skulle säga "men för mig som student" eller "men för mig som blåögd" och mena att alla andra studenter/blåögda tycker samma sak.

    2013-06-10 | 22:15:15
    Bloggadress: http://intersexorwhat.blogg.se/
  • Intersexorwhat säger:

    Kommer det inga fler inlägg? Jag är nyfiken på hur det går för dig med att komma ut inför din far och om din mor har börjat vänja sig, och utredningen och allt.

    2013-09-14 | 14:16:54
    Bloggadress: http://intersexorwhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: