varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Filmning!:))

Kategori: life

Igår var jag på fritidsgården för de skulle starta en filmgrupp, alltså ett gäng som ska filma en kortfilm tillsammans, och jag tänkte att jag kunde testa det. Det verkar jättekul så jag ska vara med:) Vi har en idé som jag tror kan bli superbra, men den ska jag berätta om när vi har kommit fram till mer och vett mer:P Vi test-filmade iaf två cener ur vår idé och det funkade super. Ska bli skitskoj.
Och nu innan jag och mamma gick och la oss så gav hon mig en tidning som var uppslagen på ett reportage om folk som "var ett tredje kön" och hon typ "öhh, tänkte att det kunde passa dig att läsa efter det du sa till mig". Man märkte att hon nästan var lite nervös, men det var en såå fin gest! Tack mammsen:) Nu ska jag sova för jag ska upp jättesupertidigt imorron, gonatt alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: