varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Ingen hemlighet

Kategori: transsnack

Nu vet nästan alla mina vänner/kompisar att jag är intergender. Det känns bra, och ingen har (hittills) tagit det dåligt. Det är lite kul, ingen som har pratat med mig om det har blivit så jätte förvånad, eller jo, kanske lite, men dom har liksom aldrig haft jätte svårt att tro det, det har mer varit typ; Jaha, då vet man det. Och det är såklart jätteskönnt. :) Jag har en person (nära vän) kvar som inte vet det än, och frågan är om jag vågar berätta. Vi får se. Men med alla nya människor ska jag berätta direkt, det är bättre att dem eventuellt drar innan dom betyder något för mig.
Jag vet ju hur det är, om dom inte respekterar mig för den jag är så är jag värd mer, men det är ju inte så lätt att tänka så. :P
Nu ska jag dra och ha släktmiddag, för att fira att jag har överlevt mitt trettonde år och nu har fyllt fjorton. Ha det bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: