varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Tack, men nej tack.

Kategori: transsnack

Jag måste bara säga att jag HATAR att få vissa presenter av nära och kära. För ett par dagar sedan så fick jag en väldigt tjejig tröja av våra grannar, som vi umgås rätt mycket med. Jag vet att dom bara menar väl, men det känns så jävla sorgligt ändå. Att dom anstränger sig för att jag ska bli glad, och att jag bara blir ledsen. Men dom vet ju inte att jag är intergender, så det är inte så farligt. Men idag så gav mamma mig en avslutningspresent (slutar skolan imorgon), ett armband. Det är ungefär så övertjejigt det kan bli. Fint, men inte på mig. Jättesnällt, men jag kan inte låta bli att undra hur hon tänker? Hon bor med mig, så hon om någon borde väll veta att jag aldrig har på mig sånt? Hon vet dessutom att jag inte identifierar mig som tjej... Menmen, dag får se det som den fina tanke det är iaf. Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: