varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Bandage

Kategori: transsnack

Nu har jag börjat med det som jag slutade med för nästan ett halvår sedan. Jag letade upp mitt bandage, och band iväg brösten. Redan efter en kvart kom jag ihåg varför jag slutat; andningen blir tung som cement, det gör ont att röra sig, det skaver och man har händerna i fickorna på munkjackan och liksom drar ut den från kroppen för att döjla eventuella spår av binder, bröst eller vadsomhelst. Jag minns paniken när man sträcker upp händerna för att göra någonting (tuttarna kan "hoppa upp" då), hur otroligt ont det gör i ryggen och allt annat. Men jag bryr mig faktiskt inte, för jag kommer ihåg varför jag började också; det är en sån jävla befrielse. Nu slutar jag låtsas att dom är en del av mig, att jag tycker om dom. Det är bättre att må kasst fysiskt än psykiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: