varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Bup

Kategori: Utredningen.

Skulle ringa bup idag för att berätta hur det hade gått att berätta för mamma om att jag kommer att åka till en sexolog i vår (dom ville inte skicka remissen förren jag berättat för henne). 
Jag berättade som det var, att jag helt enkelt inte har kunnat förmå mig att berätta det för mamma. Jag SKA göra det, annars kommer jag ju inte vidare någonstans med utredningen.
Så nästa vecka ska jag ringa igen, och då ska jag ha berättat. Det klarar jag. Sen skickas min remiss, och den grundligare utredningen kommer att börja. Det känns bra, det jag är orolig för är att dom (som handledaren på bup) ska tro att min låga ålder och enl bup "otrygga hem" har ett finger med i spelet, men förhoppningsviis är dom mer kunniga än handledaren på bup. 
Så nästa vecka ska jag ringa bup och säga att jag har berättat och sen är det igång igen. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: