varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

På tisdag?

Kategori: transsnack

Antagligen kommer min mentor prata med mamma och pappa på tisdag eftermiddag. Det känns bra. Inte som att det kommmer att gå bra, men ändå bra. Lika bra att det händer nu liksom. Jag ska dessutom till bup igen på tisdag förmidag. 
Jag vet fortfarande inte om jag tänker vara med när hen berättar eller inte. Jag HATAR tanken på att vara med, men kanske är det bättre. Då kan dom fråga mig saker där, om dom undrar något, och jag får höra vad som sägs. Känns fegt att inte vara med. Vi får se. 

Kommentarer

  • hilde säger:

    jag tror nog också att du borde vara med. blir mer som att det är du själv som berättar då. men är det lasse eller svenne som ska säga?

    Svar: Det blev Lasse. :)
    Alex

    2012-09-30 | 20:05:56
  • Elias säger:

    Om du själv vill vara med så ska du ju såklart va det. Men det är inte fegt att låta bli. Det kan vara skönt att slippa slåss själv och lämna över vissa saker till andra.

    Lycka till vilket du än bestämmer dig för. Väntar på uppdatering. Kram, och eftersom du är så macho får du en rejäl ryggdunk också, kan ju inte va fjollig ;-)

    Svar: Haha, man tackar! *dunkar tillbaka*
    Alex

    2012-09-30 | 23:12:42
    Bloggadress: http://transkille.blogspot.com

Kommentera inlägget här: