varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

EEEIIIUUUWW...

Kategori: samhälle

...SÅG DU?! Dom pussades, en kille och en tjej liksom. Fyfan jag mår faktiskt lite illa nu. 
 
Största delen av min familj är ju som sagt homofober, särskillt min svåger. Honom har jag nu umgåtts med en hel helg, och jag har hunnit bli sjukt less på honom. Jag berättade om en kompis och råkade nämna att denne är bi, och han släppte inte det på hela kvällen. Sen såg vi två tjejer som pussades imorse när vi var på väg till ett tivoli och han tyckte det var mycket äckligt. 
Resten av dagen har jag därför irriterat och förhoppningsvis visat honom hur larvig han är genom att ha påpekat hur ÄCKLIGT det är när heterosexuella hållerhanden, kramas, kysser varandra osv. Vet inte om detta har gått in, men hoppas kan man ju. 

Kommentarer

  • Pinocchio säger:

    Haha, helt rätt! Det är minst lika äckligt när en tjej och en kille pussas i så fall. ;)

    2012-08-05 | 22:28:11
    Bloggadress: http://pinocchioirl.blogg.se
  • Elias säger:

    Haha, bra taktik

    2012-08-06 | 00:51:51
  • Intersexorwhat säger:

    Haha, helt rätta takter!

    2012-08-06 | 17:53:08
    Bloggadress: http://intersexorwhat.blogg.se/
  • Elias säger:

    haha, fortsätt så ;)

    2012-08-07 | 19:07:15
    Bloggadress: http://samelijos.blogspot.com
  • TOBEABOY säger:

    Du är så inspirerande. Jag gillar inte romantiska saker osv, hatar att se på det. Så outhärdligt att se heterosexuella par visa sin kärlek öppet, medan de homosexuella paren inte får peta på varann öppet.
    Är homosexuella handlingar äckliga, är heterosexuella handlingar det också!

    Det var en gång två män som var tillsammans. Alla visste det. Medan de heterosexuella paren (som finns överallt) satt i knät på varann, kysstes osv så rörde inte de två männen varann. Sen vid bordet så satt de bredvid varann. Sneglade. Den ena la handen på den andras lår och stirrade han djupt i ögonen. Smekte varandras händer. Under bordet. 3 sekunder efter så fick han en örfil av kärringen bredvid.

    Allting i samhället är så fel. Fortsätt som du gör!
    Kram

    Svar: Tack!Ja, det är helt sjukt att det kan vara så olika, bara beroende på vilket kön personerna har. Kram!
    Alex

    2012-08-13 | 21:43:13
    Bloggadress: http://tobeaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: