varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Chillar och har det gött

Kategori: life

Tjänare! Igårkväll var jag hos en kompis med några andra, vi var nog 7 st tror jag, vi kollade film, snackade o hade det gött:)) Idag har jag studiedag och bara varit ute med hundarna och städat.. Ska till fritidsgården ikväll, var inom där en snabbis igår oxå och där har börjat en ny skitball gubbe (som personal då).
Haha, inatt drömde jag en sjukt skum dröm oxå (jag drömmer nog ovanligt mycket o skumt tror jag?? Eller oxå kommer jag bara ihåg sånt som jag drömmer om så att det verkar mer än det är.) : Jag och mina kompisar var hemma hos den kompisen som vi var hos igår, och de böjade prata om tans eller sexuella lägningar, jag minns inte riktigt, och jag fick typ värsta utbrottet och bara skrek och kom ut för alla.. Ush vad jag skämmdes efteråt.. Men sen tog nog drömmen slut eller ngt för jag minns inte mer:3 Haha, men jag undrar vad det ska betyda, för alla drömmar betyder väll ngt, right? Kanske att jag är trött på att låtsas vara ngn jag inte är, för det är jag. Eller låtsas och låtsas, det är mer det att folk inte VET vem jag är, men det ska det snart vara slut på>:D Nej nu ska jag dra och göra något nyttigt tror jag. Pöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: