varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Stakars mig!

Kategori: life

Tjena!
Idag har jag ju varit på teatern, och det gick riktigt bra! Vi börjar få till ett riktigt nice manus:) Innan dess var jag ju på bokia för att hämta ut mina böcker som jag beställde förra veckan, men den jag ville ha mest boken | Det är vår tur nu! som jag har skrivit mer om i inlägget "det är vår tur nu, av RFSL", hade inte kommit än. Det hade däremot Hetero av Sandra Dalhén som jag ska börja läsa när jag har skrivit klart detta^^ Sen när jag har läst ut den skriver jag vad jag tyckte om den och om den har varit läsvärd:) Sen ska jag sova, har feber och svårt att andas (har astma), inte kul... Så vi får se om jag kommer till skolan imorn. Hörs!
OBS! Jag skrev detta inlägget igår, och nu när jag loggade in för att skriva ett nytt inlägg så såg jag att det hade sparats som utkasst:((

Kommentarer


Kommentera inlägget här: