varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Faktiskt

Kategori: life

så mår jag mycket bättre än jag trodde att jag skulle göra vid dethär laget. Jag är ute med olika kompisar, idag har jag tex tagit tåget till malmö med lite teatermänniskor, och är allmänt social. Även när jag är hemma, sysslolös, så går jag upp i hyfsad tid och hittar på saker, istället för att sova bort dagen och sen sitta vid datorn på natten (det är inte bra för mitt bloggande dock). Men jag är faktiskt stolt över att jag klarar det så bra. Men, det är ca 5 veckor kvar på sommarlovet, så jag antar att det fortfarande kan ändras. Imorgen ska jag träffa Hilde och det blir nice. Haha jaghar dessutom komit på en lite randome sak, jag har linser, och tack vare dom kan man enkelt räkna ut hur jag mår; om jag har dom på mig varje dag så mår jag bra, eller väldigt bra. Om jag slarvar med dom, eller struntar i dom helt, så mår jag kasst/är så trött att jag tror att jag ska dö. Haha, inte så intresant, men då vät ni. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: