varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Fullt upp

Kategori: life

Hej! Imorse så insåg jag att jag inte hade suttit vid datan på över två dygn. Det är något av ett rekord för mig. Jag har haft mycket att göra, och det är ju alltid kul. Igår var jag på liseberg med mina kompisar, jävligt nice. Jag träffade en transkille som var väldigt lik en kille vars blogg jag läser, så jag gick glatt fram och presenterade mig och frågade om han hade en blogg (var ju inte helt säker), och det hade han. Jag sa att jag läste den och tyckte att den var bra osv. Nu när jag kollade på bilderna på bloggen, så inser jag att det inte var samma kille, men dom var sjukt lika. Jaja^^ Jag lyckades även bli portad från colorado (man åker i runda båtar och blir nersprutad med vatten)... Vi hade helt enkelt en bra dag. Idag var jag på teaterlägret. Nu är jag sjukt trött, och tänker sätta på en film, och vara lagom lat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: