varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Livet står stilla.

Kategori: life

Tja!
Just nu står mitt liv stilla. Åtminstone känns det så. Jag har massa prov som jag inte orkar plugga till. Har alltid varit duktig i skolan, kanske inte den bästa som fattat allt direkt, men flitig. Nu, kanske senaste månaden/månaderna har jag däremot inte orkat ta tag i någonting, har samtal som ska ringas, läxor som ska göras, folk att vara trevlig mot, andra saker som MÅSTA bli gjorda, men inget händer. Varje kväll ramlar jag i säng, varje morgon hasar jag mig upp och på dagarna är jag i princip aldrig stilla, men ändå blir inet gjort! I skolan är jag typ överglad, hyper, men det är för att jag inte har en aning om vad jag ska göra. Jag kör lite på "fake it till you make it" metoden, men den verkar inte funka nått vidare... Jag är iallafall trött som fan på allt. Men jag har faktiskt varit lite guktig idag ändå, för jag har bokat tid på ungdomsmottagningen igen. Har ju varit där förut, men vi har bara pratat, väntat på att jag ska bli säker på vad jag vill, hur jag känner, VAD JAG ÄR, innan vi kan gå vidare. Nu har jag bestämt amig för att inte älta mer, jag kommer ändå alltid fram till samma sak: jag är inte tjej! Hur vi ska gå vidare vet jag inte riktigt, men det får jag väll reda på den 4 april kl 3, haha. Nej, nu ska ni inte behöva höra på mer gnäll från mig idag. Gonattie!
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: