varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Stolt gitarrägare!

Kategori: life

Hejhej!
Idag har jag varit på bio med 9 (!) andra kompisar:) Vi såg hungerspelen och den var A.W.E.S.O.M.E!! Kanske hälften av oss har läst böckerna, och allihop tyckte att den var bra gjord, man blev verkligen inte besviken (som jag typ alltid blir när jag ser en film och har läst boken, hehe). Jag har dessutom fått en gitarr i (förtidig) födelsedagspresent :D Har velat ha det länge, och nu i veckan så sa pappaatt jag fick välja en, så jag tittade in på en musikafär och valde ut den billigaste (jag suger ändå på att spela, så whatever lixom:P) HAPPY! Imorgon ska en kompis sova här och det ska bli chill:) Känns fortfarande som om jag sitterfast lite i livet, men jag kör på och hoppas att det blir bättre..
Ha en go helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: