varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Jodåsåatte

Kategori: life

Jag är jävligt trött på att vara social och lite smått irriterad på allt och alla och jag har inte tilllräckligt med hjärrna för att skriva ett genomtänkt inläggd, så här kommer en lista på saker som stör mig just nu.
  • #Saker som rör sig hela tiden. Tex om någon snurrar en penna mellan fingrarna, någon byter ställning hela tiden, någon sätter sig och ställer sig hämtar saker och byter stol hela tiden. (Märks det att jag har varit social i helgen eller?)
  • #När man blir upplyst om saker man inte kan ha missat. Typ OJ vad låååång du har blivit! eller Hoppsan, viste du att du har en finne på kinden? (Nej menar du?!)
  • #Folk som pratar med sig själva. Som min mamma. Just nu sitter hon lite längre bort med sin data och säger saker som: NEJ jag vill ut från det här nu, vad roligt, lite högre upp, nu ska vi se mm. Och, haha, hon läser var det står/vad hon skriver högt.
  • #Folk som skriver cheeeey på FB istället för TJEJ.
  • #Folk som inte låter en vara, utan måste ha ett samtal igång hela tiden/göra något hela tiden.
  • #Folk som ber en att göra saker typ hundra gånger när man redan gjort det/ska göra det när filmen eller så är slut.
  • #Folk som, på ett skadeglatt sätt, påminner en om saker man ska göra dagen därpå. Tex: man har en chilldag och ligger och kollar tv och så kommer ens mamma där: Glöm nu inte att du ska städa huset imorgon efter skolan. Och ditt rum, där ser ut som en soptipp. Och glömm inte att PLUGGA. Det var det längesen du gjorde. Hur går det i skolan???????? Sjukt irriterande.
  • #Folk som blir sura för allt.
  • #Folk som pratar för lite.
  • #Folk som inte kan stå upp för sig själva.
  • #Folk som inte är det minsta feministiska.
  • #Folk som stör sig/Inte förstår sig på HBTQ.
  • #Folk som säger: Inte för att vara taskig men...
När jag nu läser igenom detta kommer jag fram till en sak: Jag borde umgås med robottar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: