varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Utmaning!!

Kategori: life

Blev utmanad av Gaymasen (hanns blogg finns länkad här GAYMASEN ♂ ღ ♂ -, och på högra sidan här i bloggen) alla hanns läsare blev det!^^

#Vad är det bästa med MIN (the one and only - Gaymasen) blogg? SVAR: Alla dina gif-bilder!:D
#Om du fick vara ett djur vilket djur hade du valt och varför? SVAR: Fladdermus!Dom är coola på ett läskigt sätt. :D Eller en bortskämmd hund^^(Behöver man förklara det??)
#Om du får chansen att skriva en bok om hur du levt ditt liv hittills, vad skulle den boken få för titel? SVAR: Konsten att överleva och ha jävligt kul undertiden. (haha)
#Hemsk fråga men om du måste välja - cancer eller alzheimers? SVAR: Cancer. Vill inte att mitt minne ska tvina bort.
#Värme eller kyla? SVAR: Beror på om du menar en kylig/vam människa, eller kyligt/varmt väder. Men om det är om människor, värme. Väder: kyla.
#Mac eller PC? SVAR: Mac!!<3
#Bada i ett kallt hav och få kallsup med saltvatten var femte minut eller bada i en varm, kolsvart sjö samtidigt som du vet att ett gigantiskt (o)djur simmar runt där någonstans? SVAR: Kalla kallsupar!
#Om du fick välja att ha sex med vilken person du vill i heeela världen, vem hade du valt? SVAR: Jag vet inte... Men någon awesome människa iaf. ;P
#ÄRLIGT nu, vad är vackrast, penis eller snippa? SVAR: Båda ser lika, hmmm, larviga ut. ^^
#Om du fick träffa antingen president Obama och vara med och påverka samt ändra EN (vilken du vill) fråga i samhället eller träffa Lady Gaga och festa med henne en hel vecka samt få en miljon - vem hade du valt? SVAR: Obama, here I come!

Sådärja. Jag gör likadant, jag utmanar er alla!:)
#Om du hade fått ändra på vad som helst i världen, vad hade du ändrat på??
#Vad tycker du om hela hen-debatten?
#Vad har du just nu, din naturliga hårfärg eller färgat? Vilken färg?
#Vad är det värsta som skulle kunna hända dig?
#Är du troende? Vilken religon isf?
#Ljus eller mörker?
#Föredrar du rakat eller inte rakat? (ben, armhålor, fittor, kukar och allt som du vill svara på)
#Vart vill du helst åka?
#Vad kommer du aldrig att göra?
#Och såklart, klassikern, Vad gör du om 30 år?

Kom igen nu, och svara på mina fina frågor. Och lämmna gärna en kommentar så jag vet var jag kan se svaren. :) Godnatt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: