varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

AAAAARRRRRGHHHHHH!!!!!D:

Kategori: transsnack

Hej:(
Jag pallade inte skriva igår (Nej, jag låg inte deprimerad i min säng -jag hade annat för mig :D) men min fkn gympalärare, som jag skrev om varkeneller - (det har blivit ngt skummt med mina länkningar, så det får vara så här så länge...) fortsätter dela upp oss i kille/tjej. Hen delar upp oss så 9 gånger av 10. Riktigt irriterande! Särskillt som jag har bett henom att SLUTA. Så igår fick jag typ nog eller nått och snackade med henom igen, och tyvär inte lika sansat denna gången.
-Men VARFÖR lyssnar du inte på mig?! (jag)
-Va, har du sagt något?
Gissa om det gjorde mig sur? JA, JAG HAR SAGT NÅGOT!!
-Ja det har jag, för några veckor sedan bad jag dig att sluta dela upp oss kille/tjej, jag sa varför, men nu har du gjort det VARJE gång sen dess.
-Nej, inte varje gång.
-Nehej, men jävligt nära isåfall. Varför skiter du i mig?!
-Men det är lättast så.
-Fyfan. gå och läs lite i diskrimieringslagen, så kan vi fortsätta prata nästa lektion.
-Va????
Vid det laget hade jag redan börjat gå... Mohaha. Nej men seriöst. Det är sjukt att en LÄRARE inte har bättre koll. Ska fråga på UM nästa gång jag ska dit, de vet vad jag (vi) har för rättigheter. Förra gången jag tog upp det sa dom att det inte var okej, och att det var totalt emot disk-lagen.  Men AJA, nu ska jag sova snart, så jag pallar med imorgon. Nattie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: