varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Hellyeah!!

Kategori: transsnack

Idag, innan sista lektionen, kom vår skolvärdinna och ville prata med mig. Jag hade såklart på känn varför (bervet jag skrev) och det visade sig stämma bra. Hon hade ingen aning om vad HBTQ är, men hon försökte iaf. Hon sa att rektorn (som skumt nog inte hade sett brevet förren nu) hade bett henne snacka med mig så att jag skulle veta att de tog det påstörsta allvar och blabla. Rektorn själv var på utbilldning, men ville prata med mig på fredag. För att "veta hur de ska gå vidare med mig". Men hahahaha, de var ju iaf goda nyheter, och jag kan nog berätta betydligt mer på fredag kväll:D Imorgon ska jag till UM kl.14:00 och Anneli (trött på att skriva hon-som-jag-pratar-med-på-UM, så nu får hon heta anneli.) kommer antagligen börja dansa av ren glädje när hon hör att det har lyckats. ;D Ha det gött i blåbärsskogen. Eller vad man nu brukar säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: