varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

UM och annat smått och gott

Kategori: transsnack

Tja!
Igår var jag på UM (ungdomsmottagningen) och snackade, det var ett tag sen nu, så det var skönt. Jag gillar verkligen bruden jag snackar med, hon är snäll och det känns som om hon verkligen bryr sig. Man glömmer nästan att hon inte är ens vän, utan att hon får betalt för att lyssna x) Jag hade dessutom träningstävling i agility, och det gick hyfsat bra:) Tiffany (hunden) lyssnade och vi hade skoj, även om det blev liiiiite kallt på slutet, -3°. Tiffany, somm inte har någon underull (hon är blandning med pudel/nakenhund, vet att det låter skummt!) tyckte det var lite för kallt, men hon fick värma sig i min tjocktröja:P (Så att jag frös röven av mig ist, haha.)
Hörde förresten att det var internatinella komma-ut-dagen i förrgår, och det var ju lite kul, visste inte ens att det fanns en sånn haha. Synnd att man inte fick reda på det innan bara^^
Imorrn ska jag hjälpa till på mammas kompis café och stå i kassan tror jag, CHILL!
Här kommer en bild på Tiffany förresten, så att ni får se hur en nakenhund/pudel ser ut xD
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: