varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Depp och kompismys

Kategori: hbtq

Tja!
Igår träffade jag en gammal kompis på dagen och vi hade det jätteskoj:) På eftermiddagen/kvällen började jag tänka och tänka och tänka på identitet, vem jag är, VAD jag är osv, och det gjorde mig ganska deppig.. Känns som om jag har glidit tillbaka typ ett halvår i tiden och med mina tankar.. Har ingen aning om hur jag känner längre och det känns pissdåligt. Men förhoppningsvis så kommer allt tillbaka snart och jag blir som vanligt igen. Idag hägde en av mina bästa kompisar med hem och vi hade det mysigt och kul, bakade oboymuffins, gjorde smoothie på banan och jordgubb och hade det allmänt chill:D Nu ska jag försöka sova och bli pigg och imorrn ska jag nog ringa min ungdommsmotagning (brukar ta EVIGHETER att få en tid) för att boka ett möte med Anneli, min psykolog/kurator för att reda ut vad jag känner och vad jag vill göra osv. Det brukar hjälpa. Ha en bra vecka allihopa, det ska jag försöka ha, kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: