varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Det gick bra!

Kategori: transsnack

Tja!
Kom som sagt ut för min kära mamma igår, och det gick ungefär såhär:
Jag (typ gaaalet nervös) -Mamma, jag måste berätta något..
Mamma - Jaha, vadådå?
Jag - Detta är kanske lite komiskt men jag... Jag är, hmm, inte tjej..
Mamma - Okej, vad är du då då?
Jag - Intergender.
Mamma - Som är vad då? ( och där fick jag för allt jag har försökt lära henne om trans de senaste månaderna-.-)
Jag - Typ mellan könen, ingenting, bådeoch.
Mamma- Jaha, då får vi se hur länge det håller och vad det blir sen.
Jag - Ehh, ja.
Mamma - Man du är fortfarande (mitt nuvarande namn) iallafall.
Jag - Ja det är jag väll.. (Kändes inte som rätt tillfälle att fråga om hon kunde skriva på formuläret för att jag skulle få byta/lägga till namn, hehee)
Mamma - men då så.
Jag - Okej då vet du det.
Haha, kan berätta att det blev en lite retarded stämmning, men det är väll sånnt man får ta. Men jag tyckte att det gick ganska bra ändå:D Nej, nu ska jag städa vårt hus(-.-) och sen ta FREDAG! Ha det bäst

Kommentarer


Kommentera inlägget här: