varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

HAN eller HON ?!

Kategori: transsnack

Tja!
Måste bara berätta att jag käkade på Subway idag. Eller det var inte det jag skulle berätta, men när jag satt där på Subway och käkade min macka så satt några fnissiga tjejer och glodde på mig och en av dem teaterviskade (låssasviskade så att det skulle verka som om hon viskade men så högt att alla skulle höra ändå) : Är det en kille eller tjej?? Jag fick lust att gå fram och säga till henne att om hon hade ett så stort behov av att veta om jag var kille eller tjej så skulle hon kunna fråga mig, så skulle jag kunna svara själv. Men jag höll käft, för jag pallade inte. Men då kom min kompis tillbaka (hon hade varit på dass) och tydligen kände de varandra, så de ropade dit henne och frågade om jag var kille eller tjej, och hon svarade: ingenting. De blev typ förvirrade och frågade igen (hon bärettade detta sen) och hon sa igen att jag inte var tjej och att jag inte var kille heller och att de skulle sluta bry sig så jävla mycket. De blev lite lagom chockade och stirrade på mig (dom trodde kanske att de gjorde det diskret, men isf lyckades det inte så bra) ända tills vi hade käkat klart och dragit... MAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, rätt åt dem.
Kanske inte så intressant, men det var iaf lite kul:)
Hadetgött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: