varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Rubriker är onödiga!

Kategori: transsnack

Tja!
Inatt sov en av mina bästa vänner här och det var chill:) Men hen skulle iväg på en graj nu på morronen, så nu är jag alldeles ensamen igen. Har tränat på gitarren lite, och jag TROR jag börjar förstå mig på den lite grann:) Idag ska jag antagligen träna Tiffany (hunden) lite, slappa, och ikv ska jag på fridykning!:) Alltså inte titta på eller så, utan faktiskt prova. Har velat det länge, men jag är inte helt bekväm i bikini/baddräkt om man säger så... Men här, där jag bor, ser alla ändå mig som tjej, vissa kallar mig för pojkflicka, men ändå som tjej, så det kvittar väll antar jag. Jag tycker att det ska bli kul, och då ska fan inget hindra mig! Jag fattar såklart att jag inte kan hålla på med det föralltid, när jag flyttar, och folk lär känna mig som varkeneller, då är det nog rätt onödigt att visa mig i bikini, och antagligen slutar jag redan när jag har börjat komma ut för fler än nära vänner och familj, hehe. Men just nu ska det bli sköj:)
Jag har förresten gått och blivit lite smått förälskad med mitt armband<3
Gjorde det innan jul och jag har inte tagit av det än, haha. Men ändå, jag är kär!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: