varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Gjort.

Kategori: Utredningen.

Det blev redan idag, imorgon kunde inte min mentor, och på onsdag ska mamma opereras, och sen är hon lullig på smärtstillande haha. 
Pappa var inte med, han är utomlands. Det känns både bra och dåligt, bra för att jag slipper ta det med honom, för att jag slipper bli orolig för att han ska slänga ut mig eller vara allmänt elak. Men egentligen hade det varit bättre att ta honom nu också, så att man hade blivit av med hela smällen. Men nu är det som det är. 
Mamma reagerade sådär. Bra på ett sätt; hon grät inte inför mig. Kassare på ett annat, hon har i princip inte pratat med mig förutom när hon berättade att "alla tonåringar är osäkra på sig själva, så är det. Det är inget att utreda sig för, lilla gumman." Utom det har hon inte sagt så mycket mer öhv, utom svar på direkta frågor (kan du skicka smöret?).
Men ja, jag är nöja, det hade kunnat bli så mycket värre. Utredningen kommer att fortsätta, och det är allt som betyder något. :)

Kommentarer

  • Louv säger:

    Hurra för utredningen! :)

    Svar: Ja verkligen! :)
    Alex

    2012-10-01 | 23:09:47
    Bloggadress: http://transigt.blogg.se
  • Elias säger:

    Skönt att det inte blev värre. Det kommer nog ta ett tag innan din mamma börjar prata normalt med dig igen. Hon behöver tid att vänja sig vid tanken att du menar allvar förmodar jag. Så var beredd på att det nog kommer kännas ganska kyligt er emellan ett tag framöver.

    Kram. Ja och så ryggdunken med såklart ;-)

    Svar: Ja, jag är väldigt glad för det. Kyligheten kan jag ta, det spelar ingen roll. :)Tackar! Ryggdunken äger ;)
    Alex

    2012-10-02 | 20:28:59
    Bloggadress: http://transkille.blogspot.com

Kommentera inlägget här: