varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Frustrerad.

Kategori: Utredningen.

Var på bup som planerat idag. Jag skulle tillsammans med en man där svara på frågor som alla som kom till bup tydligen skulle svara på. Jag fick tex försäkra att jag inte skadade djur, haha. Det kom en fråga om man hade några funderingar om sin sexuallitet, och innan jag han säga någonting så sa han att jo, det har du ju, det är ju därför jag var där". Jag fick förklara att det inte handlade om sexuallitet, utan om könstillhörighet. 
Sen skulle vi prata om vad jag ville ha ut av mina besök hos bup, och jag sa att jag ville börja på en utredning. Han undrade vad för utredning jag ville börja på, och jag sa då att det var könsutredning som det stod i remissen. Han sa till mig att det gör man inte på bup, så jag fick förklara att jo, man börjar där. Under denna tid hade han kallat mig tjej flera gånger, och när han gjorde det igen sa jag typ "ja, men nu är jag ju inte tjej, det är ju därför jag är här" och han svarade det mindre intelligenta "jo, men du ÄR ju en tjej, du är ju *mitt tjejnamn*"Jag blev ganska irriterad och frågade varför han inte respekterade mig, och han sa att han respekterade mig helt och fullt, men jag var ju trots allt en tjej. Jag kan säga att jag var väldigt nära att dra. 
Jag hade inte förväntat mig att dom skulle vara såhär okunniga, och blev väldigt förvånad. Men jag kommer att få en ny tid, och antagligen kommer jag inte att träffa honom i fortsättningen. Hoppas verkligen inte det iaf. 

Kommentarer

  • Pinocchio säger:

    Men fan ja hade ju smällt dörrn i ansiktet på gubben.
    Hoppas du slipper honom i fortsättningen! ;)

    Svar: Haha, det var otroligt nära faktiskt. ;) Ja verkligen, annars ser jag till att få byta.
    Alex

    2012-09-12 | 00:56:57
    Bloggadress: http://pinocchioirl.blogg.se
  • Elias säger:

    Asså fyfaaaaan!! Det bara kokar inuti mig just nu.
    Vilken jävla idiot!
    Nästa gång borde du dra därifrån...

    <3

    Svar: Tack! <3
    Alex

    2012-09-12 | 18:29:38
    Bloggadress: http://samelijos.blogspot.com
  • Elias säger:

    Men va fan, jävla typ... En sak är det att va okunnig, men att sen envisas med nånting bara för att "det står på pappret" det är ju fan... äh jag vet inte ens vad jag ska säga! Modigt av dig att stå på dig, hoppas verkligen du får träffa nån annan nästa gång. Kram

    Svar: Ja, ellerhur. Jag fick ett samtal av dom idag, med en ny tid, och jag kommer att träffa en annan. Tur, för annars hade jag nog inte gått. Tack! Kram
    Alex

    2012-09-12 | 19:15:33
    Bloggadress: http://transkille.blogspot.se
  • Louv säger:

    Sånt här borde anmälas! Alltså fy fan vad arg jag blir! Håller på dig, Alex!

    Svar: Tack!
    Alex

    2012-09-12 | 21:29:24
    Bloggadress: http://transigt.blogg.se
  • tomáh säger:

    vilket jävla svin! han bestämmer väll inte vem du är?! ibland så blir jag så frustrerad över folks syn på kön -att det som står på pappret alltid stämmer. så är det inte. om det står "hund" på pappret, betyder det att du är en hund då? wow... -_-

    Svar: Den var sjukt bra. Sjukt.
    Alex

    2012-09-12 | 21:30:40

Kommentera inlägget här: