varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Tiiiid.

Kategori: transsnack

Allt går galet segt just nu känns det som. Dom SKA prata med mina föräldrar, men dom måste ringa runt till bup och UM och kolla regler, prata med mig om vad dom ska säga osv. Innan ville skolan bara få det gjort, men nu bara drar dom på det. "Vill vara säkra på att dom gör detta på rätt sätt." Det är bra, såklart, att dom anstränger sig och vill få detta att funka och jag förstår att det är jättebra. Men samtidigt vill jag ju att detta ska bli gjort. Jag hatar att gå i detta lugnet-före-stormen-vakumet jag har hamnat i, när jag pratar med mamma känner jag mig falsk, när hon skrattar känner jag mig elak för att jag kommer att göra henne så ledsen och besviken, när hon säger "gomorron gumman" hatar jag henne smatidigt som jag undrar vad hon kommer att kalla mig om en vecka. Mitt namn, bara gomorron, gumman ändå? Eller inget gomorron alls kanske... 
Jag pratade med min psykolog på UM idag och vi diskuterade mammas och pappas reaktioner, vad jag vill, vad jag tror och vad det värsta tänkbara skulle vara. Psykologen sa att en vanlig reaktion är att man bara gråter, och det hade varit hemskt. Men det värsta skulle vara om hon slutar prata med mig, eller bara svarar på direkta tilltal.  Det är en av mina teorier om hur hon kan reagera, men vi får se. Hur pappa reagerar skiter jag i, bara han inte slänger ut mig. 
Annars var jag på ullared igår, hade planerat att köpa massa nya saker, kortor, jeans, vinterjacka, allt man kan behöva helt enkelt. Ja kom hem utan ett enda klädesplagg. Fråga faan inte hur jag lyckades, men där fanns helt enkelt inget som jag skulle kunna trivas i. Eller jo, jag fastnade för en skjorta, men den var alldeles för stor (så går det när man försöker handla på herr). 
Jag lyckades dessutom med konsten att få in en av mina linser UNDER ögat, och alla som fått det vet att tårarna sprutar som fan. Mindre kul, jag såg rödgråten ut ett bra tag efteråt, och matcho som man är tyckte jag att det var sjukt pinsamt. Hehehe. 

Kommentarer

  • Elias säger:

    Hör du macho-man, vad är det för fel på pojkavdelningen va, inte tillräckligt coolt för dig?! Va, va va ^^

    Personligen gillar jag killavdelningen på Lindex. =)

    Svar: Haha ;))Brukar handla på killavdelningen, men jag vet inte haha, dom hade bara skumma kläder. Jag hittade ett par olika skjortor, men dom var typ i storlek xxxl. Men sen är jag ju sjukt kräsen, bara det bästa till machomannen vettu! ;))
    Alex

    2012-09-26 | 21:46:35
    Bloggadress: http://transkille.blogspot.com

Kommentera inlägget här: