varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Brev...

Kategori: transsnack

Jag har som nyårslöfte att komma ut för familjen. Dels för att det är viktigt för mig, och dels att jag snart inte kan dölja det längre, både psykiskt och praktiskt. 
Jag har börjat skriva ett brev till min bror, den som kanske betyder mest för mig av alla i min familj. Eller, jag har inte börjat, jag har skrivit hela brevet, men jag ska fixa lite till på det tror jag, och sedan fundera ut om jag vill posta det eller ge det i handen... Antagligen posta det, för jag är så rädd för hans reaktion. 
Men jag lovar härmed mig själv att få fram det till honom innan januari är slut. 

Kommentarer

  • Louv säger:

    Vad bra. Det är asjobbigt men skönt när det ät gjort. Visst har du berättat för din mamma redan? Har du i så fall henne med dig i fall att det skulle bli jobbigt?

    Svar: Ja, mamma har jag pratat med, men jag vet inte om hon riktigt förstår. Eller förstår gjorde hon väl, men hon vill väl inte förstå. Så nej, jag har väl inte direkt hennes stöd.. Men det klarar jag ändå. :)
    Alex

    2013-01-07 | 23:16:21

Kommentera inlägget här: