varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

Feghet

Kategori: transsnack

Dom flesta på denna jävla jorden är så fega, jag också. 
Att jag är feg är nästan det värsta, hede jag inte varit det hade jag kunnat ta på mig en roll, "jag är bättre än dom, tur att jag finns", jag hade kunnat vara modig åt dom, men så är det inte. 
Idag sa en person att det bara fanns två kön, att man ju iof kunde känna sig som det andra, men in the end of the day var man ju det ena eller det andra. 
Jag ville säga emot, men ville inte verka konstig. Jag orkade inte idag. Vissa dagar hade jag fått ett mindre utbrott och berättat att så inte var fallet, vissa dagar hade jag på ett lungt och sansat sätt förklarat hur det var, men idag gjorde jag ingenting. Så jävla korkat, jag vill ju ha en förändring, så att folk vet mer och på så sätt blir mer accepterande, men då måste jag vara med och skapa den också.
 
Samtidigt som jag vet det, så vet jag också att jag inte orkar gå till motattack alltid, och det stämmer lite in på detta inlägget;Privat blir politik - transigt.blogg.se
 
 
Jag är feg, kanske den fegaste av alla. 

Kommentarer

  • Louv säger:

    Du är stark, modig och bra!

    Svar: Aw, tack!
    Alex

    2013-01-07 | 23:15:02
  • Elias säger:

    Det är inte fegt att låta bli, vissa dagar orkar man helt enkelt inte. Igår satt en gubbe bredvid mig på bussen och pratade i telefon om "bögjävlar" jag visste inte vad jag skulle säga så jag var tyst. Det betyder inte att jag är feg, bara att jag inte orkade ta någon fight den dagen.
    Kram på dig

    Svar: Ja, du har rätt. Men tack för peppet! :)
    Alex

    2013-01-08 | 16:37:22

Kommentera inlägget här: