varkeneller

Were here, were queer, get used to it!

AJ!

Kategori: transsnack

Okej, ni minns kanske (förhoppningsvis) dethär: Bandage - varkeneller. Jag började linda brösten igen. Men det var inte så bra, för i fredagskväll så gjorde jag det, så hårt jag kunde, och råkade sommna med det på. Fråga inte hur jag lyckades, men ja. När jag vaknade kunde jag typ inte andas, och när jag satte mig upp blev det ännu värre. Duktig som jag är kunde jag ju inte hitta änden heller, så trött och panikig sprang jag till köket och KLIPPTE upp bandaget. Ja, inte så bra, men whatever. Men, iaf, senare på dagen kände jag det lite grann, och på kvällen gjorde det jättejätte ont, lika dant igår. Så idag var jag på vårdcentralen och kollade revbenen. Dom kollade hjärtat (satte på typ sugproppar på huden som typ rapporterade hjärtats rörelser eller något sånnt) och tog blodprov. Men det såg bra ut iaf. Det kunde vara en sträckning eller en spricka, men det ända dom kunde göra var att ge mig alvedon, haha.;P Så det blev ju bra ändån. Men nu ska jag inte linda brösten mer, jag ska spara ihop till en binder istället, så det så. Ha det gött och tänk på mina revben.

Kommentarer

  • Pinocchio säger:

    Hej! Kan du skicka iväg ett mail till mig så jag får Din mail? Jag har en binder som är helt oanvänd, om du skulle vara intresserad så är den till salu. =)

    Blir billigare på det viset & ingen jäkla fraktkostnad från USA... ;-) hehe

    Men är du intresserad? Sänd mig ett litet mail! =)

    Tjoho.. ^_^

    2012-05-14 | 18:39:27
    Bloggadress: http://pinocchioirl.blogg.se/
  • Alex säger:

    Jag mailar dig nu. Tack!:D

    2012-05-23 | 18:40:37
    Bloggadress: http://varkeneller.blogg.se/

Kommentera inlägget här: